You are here

Befejeződött a Europ Assistance Magyarország Kft. képzési projektje Budapesten

Budapest, 2014.07.23.

A Europ Assistance Kft. 2012-ben 24 249 164 Ft európai uniós támogatást nyert az Új Széchenyi Terv Vállalkozásfejlesztési Program „Munkahelyi képzések támogatása nagyvállalkozások számára a Közép-Magyarországi Régióban” meghirdetett pályázati kiírásán. A projektben keretében megvalósult képzések a vállalat új piaci pozíciójának megerősítését célozták a működés számos területén. A projekt 100%-os támogatási intenzitással valósult meg.

A Europ Assistance Magyarország Kft. 1997-ben jött létre nemzetközi cégcsoport magyar leányvállalataként, mára pedig az assistance szolgáltatások piacának meghatározó szereplőjévé vált. A vállalat a biztosítási piacon működő szolgáltató vállalatok (biztosítótársaságok, autóimportőrök, leasing cégek, stb.) partnereként a biztosítottak ügyfélszolgálatának és assistance segélyvonalának üzemeltetésére specializálódott. Piacvezető szerepét elsősorban a nyújtott szolgáltatások komplexitásának köszönheti: a gépjármű és utazási, háztartási és egészségügyi területen túlmenően jogi, IT, karbantartási háztartási szolgáltatást is nyújt egyedüliként a magyarországi piacon működő vezető szolgáltatók között. Magyarországon jelenleg 750, külföldön 420 ezer partner közreműködésével nyújt azonnali segítséget az ügyfeleink számára, 2013-ban mintegy 67.500 esetben fordultak a vállalathoz.

D-tabla_Europ

A pénzügyi és gazdasági válságra adott válaszként a vállalkozás 2008-tól bővítette portfólióját, 2010-ben pedig önálló szereplőként jelent meg a biztosítási piacon saját fejlesztésű biztosítási termékével. A „Képzések az Europ Assistance Kft-nél” című, az Európai Unió és a magyar állam 100%-os finanszírozásával megvalósuló képzési projekt azzal a céllal valósult meg, hogy hozzájáruljon az új piacokon szerzett pozíció megerősítéséhez és biztosítsa az ehhez szükséges háttérfeltételek megfelelő teljesülését.

A projekt elsődleges célja az értékesítés és az ügyfélszolgálati kommunikáció, valamint vezetői kompetenciák erősítése volt. Így a projekt keretében az értékesítők, az ügyfélszolgálati és adminisztratív munkatársak, valamint a menedzsment tagjai fejlesztették elméleti és gyakorlati ismereteiket. A projektben továbbá angol nyelvi, számítástechnikai képzés és környezetbarát irodai működéssel kapcsolatos oktatás valósult meg. A projekt eredményeként összesen 57 fő végezte el sikeresen a tervezett képzést, ők összesen 140 tanúsítványt szereztek.

 

A projekt megvalósítás ideje: 2013.07.31. – 2014.06.04.

Projektazonosító: TÁMOP-2.1.3.C-12/2-2012-0153