You are here

A nyári viharok eddigi mérlege: félóránként egy káreset. Azonnali segítség egy telefonhívásra a kárelhárítástól a kompenzációig!

Budapest, 2014. augusztus 11. – Térdig érő víz a pincében, csőtörés, megrongált tető, betört ablakok és tönkrement elektromos vezetékek. A viharok és az esőzések a lakásokban is komoly károkat okozhatnak különösen ezekben a nyári hónapokban, ilyenkor pedig a legfontosabb a gyors és szakszerű segítség. Csak a Generali Csoporthoz tartozó Europ Assistance (EA) idén nyáron eddig közel 2800 esetet regisztrált, ezekből pedig közel 500 hívás az elmúlt napok rendkívüli időjárásának számlájára írható.

Felhőszakadások, jégesők, rekord mennyiségű csapadék – idén nyáron csaknem minden hétre jut valamilyen szélsőséges időjárási esemény. Az extrém időjárási körülmények hatására az elmúlt napokban megugrott a lakásokban, társasházakban keletkezett károk száma is. A Generali Biztosító például több mint 6000 esetet regisztrált július vége óta. A Generali Csoporthoz tartozó Europ Assistance-hoz a nyár eleje óta csaknem 2800, csak a július 28. és augusztus 4. közötti viharos időszakban pedig több mint 450 bejelentés érkezett, azaz naponta nagyságrendileg 50 esetben volt szükség kárelhárításra. A nyár első két hónapjában összesen megközelítőleg 2800 ilyen jellegű bejelentés érkezett a céghez

A leggyakrabban megrongálódott tetőköz, elöntött pincékhez, illetve betört ablakokhoz hívtak segítséget az ügyfelek a társaság partnerein keresztül. Az EA „Otthon Assistance” szolgáltatása biztosítótársaságoknál, energiaszolgáltatóknál és bankoknál érhető el kiegészítő termékként: a Generali Biztosítónál például a „Mestervonal 24” néven a lakásbiztosításokhoz igényelhető a szolgáltatás. Mindez különösen olyan azonnali beavatkozást igénylő esetekben lehet hasznos, mint amikor egy hatalmas vihart követően elönti a víz a pincét.

„Egyik ügyfelünk egynapos túrára indult családjával, távollétükben azonban egy felhőszakadás következtében visszatérve elöntött pince és garázs fogadta őket. Biztosító partnerünkön keresztül táraságunk néhány órán belül szivattyút és szakembert szervezett a károsultak lakhelyére, aki rövid idő alatt megoldotta a problémát. A káreseteket sokszor a legnagyobb körültekintés mellett sem kerülhetjük el, de felkészülhetünk rájuk. Egy ilyen, kifejezetten az otthonunkat védő szolgáltatás nem csak a nyári viharoknál, de egész évben hasznos lehet. A társaság egy meghatározott összegig a költségeket is átvállalja, sőt az ügyfelek kárbejelentéseiket is megtehetik nálunk, ezeket pedig továbbítjuk a biztosítótársaságok felé, így még egyszerűbbé válik a teljes folyamat” – mondta el Kalmár László, az Europ Assistance ügyvezetője.

 

OtthonAssistance_0811_kartipusok

 

Az „Otthon Assistance” szolgáltatás keretében ráadásul, ha az épület gépészeti, műszaki berendezéseinek meghibásodása, vagy egy vihar, felhőszakadás vagy például jégeső miatt sürgős beavatkozást igénylő helyzet alakul ki, a további károk és balesetveszély megelőzése érdekében az ügyfél energiaszolgáltatója, biztosítója vagy bankja átvállalja – költségvállalásos esetben – az általa küldött szakiparos költségeinek bizonyos részét. A vészelhárítás szolgáltatást víz-, gáz- és fűtésszerelés, dugulás-elhárítás, üvegsérülések, tetőfedő-bádogos munkák, villanyszerelési feladatok és lakatosmunkák (például zárba törött kulcsok) esetében kérhetik az ügyfelek.

Az Europ Assistance „Otthon Assistance” szolgáltatása elérhető többek között biztosítási és banki termékek kiegészítő szolgáltatásaként, de a közműszolgáltatóknál is igényelhető. Az ügyfelek a nap 24 órájában hívhatják a szolgálatot a szerződés megkötésekor az adott banktól, biztosítótól vagy energiaszolgáltatótól kapott telefonszámon. A Generali Mestervonal 24 esetében például a +36 40 200 272 számon kérhető segítség, ha baj van.

További információ:

Otthon Assistance szolgáltatás