2012. június 16.
Első B2C termékünk értékesítési volumenében jelentős szerepet töltenek be a nyári hónapok, hiszen a külföldre utazók és a belföldön nyaralók egyaránt kiemelten érdeklődnek autós assistance szolgáltatásunk iránt.
A szezon marketingkommunikációját „Foci EB” alkalmazásunk nyitotta az AutoSOS Facebook oldalán, amely segítségével a Labdarugó-Európa-bajnokság mérkőzéseire tippelhettek rajongóink. Ez az első alkalmazásunk, ami teljesen interaktív – azaz játszható, ismerőseink meghívására is alkalmas, és üzenőfalunkon is folyamatos visszajelzést ad – aminek köszönhetően már nem csak az autósokat, hanem a focirajongókat is megcélozhatjuk.
Elmondhatjuk, hogy alkalmazásunk az EB alatt kiemelkedő sikert ért el, hiszen 9100-an regisztráltak rá, amiből 4000-en egyben új AutoSOS like-olók is. Rajongóink közel 130 000 tippet adtak le ezen időszak alatt.
Az idei szezonban, széles körű kommunikációs tervünk szerint számos online felületen fog megjelenni az AutoSOS, a már hagyományosnak tekinthető Google és Facebook mellett. Így, különböző méretű bannerek és text linkek, valamint pr-cikk és nyereményjáték is megszólítja majd potenciális ügyfeleinket, olyan népszerű honlapokon, mint az Origo, a Vezess.hu, a Használtautó.hu, és a Holtankoljak.hu. Célcsoportunkat pedig kibővítettük kifejezetten a hölgyeknek szóló kampányelemekkel, amelyek a Nők Lapja Cafén fognak megjelenni.
Természetesen idén is új szórólapok és plakátok készítésével támogattuk a viszontértékesítői partnereinket Új üzenetünk szlogenünkhöz, a „gondtalan utazásért”-hoz kapcsolódik, ezért marketing eszközeink képi világa a lerobbanás kellemetlen következményeire, és ezek megoldására összpontosít.
Bízunk benne, hogy a nyár folyamán, a fent részletezett stratégiának köszönhetően minél több új ügyfelet tudunk majd akvirálni.
AutoSOS szolgáltatásunkról bővebb információ a www.autosos.hu –n és a 14567-es rövidszámon hívható Információs vonalunkon érhető el.