AUTOSOS
AUTOSOS
MIRE VALÓ AZ AUTOSOS?
Szolgáltatásunk lényege a professzionális segítségnyújtás. Gépjárművével kapcsolatos meghibásodás vagy műszaki probléma esetén az Europ Assistance tapasztalt kollégái leveszik az ügyintézés és szervezés terhét a válláról, és szükség esetén még a tolmácsolásban is segítenek. Önnek a kötvényen vagy az asszisztenciakártyán megadott telefonszám hívásán kívül semmit sem kell tennie.
Belföldi biztosítás
Európai biztosítás
0-24 órás ügyfélszolgálat
Helyszíni javítás
Szakszervízbe szállítás
Jármű tárolása a következő munkanapig
Csereautó 3 napra
Szállás biztosítása
Alkatrészek eljuttatása
Visszautaztatás
Gépjármű hazaszállítása külföldről
Mit tartalmaz az AutoSOS biztosítás?
Magyarország
0-24 órás ügyfélszolgálat
Információnyújtás és segítségnyújtás.
Helyszíni javítás
Műszaki meghibásodás, baleset, önhiba esetén.
szervizbe szállítás
Amennyiben a helyszínen nem javítható.
Gépjármű tárolása
Amennyiben a szerviz zárva tart, következő munkanapig.
CSEREAUTÓ 3 NAPRA
Személygépjármű esetén B kategóriás bérautó bérlési költségének átvállalása, kishaszon esetében azonos kategóriájú jármű biztosítása maximum 3 napra.
SZÁLLÁS BIZTOSÍTÁSA
Szállás biztosítása a gépjárműben utazók számára, maximum 60 EUR/fő/éj limitösszegig, maximum 2 éjszakára.
TOVÁBB- VAGY HAZAUTAZÁS MEGSZERVEZÉSE
Tömegközlekedési eszközökkel, taxival, valamint több, mint 6 órás út esetén repülővel, maximum 500 EUR limitösszegig.
Európa
Mindent tartalmaz, amit a belföldi biztosítás is!
…. és még többet is!
Gépjármű hazaszállítása külföldről
Személygépjármű esetén 400 000 Ft limitösszegig, kötelező önrész: 25 000 Ft. (Amennyiben külföldi szervizben nem javítható.)
Alkatrészek eljuttatása
Külföldi meghibásodás esetén. Az alkatrész árát nem tartalmazza a biztosítás.
Visszautaztatás
Amennyiben a gépjármű javítása külföldi szervizben készen áll, visszautaztatjuk ügyfelünket vonattal vagy több, mint 6 órás út estén repülővel (500 EUR limitig)
Tovább- vagy hazautazás megszervezése
Tömegközlekedési eszközökkel, taxival, valamint több, mint 6 órás út esetén repülővel, maximum 500 EUR limitösszegig.
... és ez még nem minden!
AutoSOS gépjármű assistance
Személygépjármű
Az autó meghibásodása, műszaki problémája legtöbbször váratlanul érkezik, de AutoSOS Gépjármű Assistance szolgáltatásunkkal felkészülhet ezekre a helyzetekre is. Bízzon ránk minden ügyintézést: segítséget nyújtunk Önnek napi 24 órában, a hét minden napján bel- és külföldön egyaránt.
Termékünk további előnye, hogy korhatár megkötés nélkül köthető, nincs meghatározott maximális futás, belföldön és külföldön egyaránt alkalmazható, és 1 órán belül garantált kiérkezést biztosítunk.
Kishaszongépjármű
Ha szeretné biztonságban tudni kishaszongépjárművét – nemcsak belföldön, de akár határon túl is –, az AutoSOS Kishaszongépjármű Assistance a megfelelő választás, amellyel napi 24 órában, a hét minden napján az Ön segítségére sietünk.
Termékünk további előnye, hogy korhatár megkötés nélkül köthető, nincs meghatározott maximális futás, belföldön és külföldön egyaránt alkalmazható, és 1 órán belül garantált kiérkezést biztosítunk.
AutoSOS kishaszongépjármű assistance
Digital AutoSOS
Lorem ipsum
Ma már nem csupán telefonhíváson keresztül jelezhetik ügyfeleink problémájukat, hanem könnyen, gyorsan, online jelenthetik be igényüket az autómentésre.
Automatizált folyamatainknak köszönhetően könnyen átlátható e-mailes vagy SMS értesítést küldünk a szolgáltató kiérkezéséről.
Lorem ipsum
Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas.
Lorem ipsum
gyakori kérdések
1. Milyen telefonszámot hívhatok, ha további kérdésem van az asszisztencia-biztosításról?
Kérjük, figyelmesen olvassa el Általános szerződési feltételeinket, különös tekintettel annak 1. és 4. fejezetét; AutoSOS Assistance biztosítás azon gépjárművekre köthető, amelyek nem fokozottan igénybe vett (mint például személy- vagy áruszállító) gépjárművek. Az AutoSOS Assistance biztosítás sikeres megkötéséhez továbbá szükséges magyarországi lakcím megadása is.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
2. Mire figyeljek AutoSOS Assistance biztosítás kötésénél?
Kérjük, figyelmesen olvassa el Általános szerződési feltételeinket, különös tekintettel annak 1. és 4. fejezetét; AutoSOS Assistance biztosítás azon gépjárművekre köthető, amelyek nem fokozottan igénybe vett (mint például személy- vagy áruszállító) gépjárművek. AutoSOS Assistance biztosítás sikeres megkötéséhez továbbá szükséges magyarországi lakcím megadása is.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
3. Az asszisztencia-szolgáltatás 0-24 órában elérhető?
Cégünknek, az Europ Assistance Magyarországnak kiemelten fontos, hogy bármikor, bármilyen helyzetben tudjunk segíteni ügyfeleinknek, így asszisztenciavonalunk a hét minden napján, napi 24 órában elérhető.
Amennyiben segítségre van szüksége, kérjük, hívja bizalommal Segélyvonalunkat a kötvényen vagy az asszisztenciakártyán feltüntetett telefonszámon, és kollégáink a lehető legrövidebb időn belül a segítségére sietnek, és megszervezik az igényelt asszisztencia szolgáltatást.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
4. Legfeljebb hány km-t futott gépjárműre köthető AutoSOS Assistance biztosítás?
Az AutoSOS Assistance biztosítás minden csomagja esetében eltöröltük a kilométerre vonatkozó maximális korlátot.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
5. Köthetek-e asszisztencia biztosítást, ha nem vagyok az autó tulajdonosa, illetve üzembentartója sem?
Asszisztencia szolgáltatásunkat a biztosított gépjármű rendszámára kötjük, ezért a kötvény tulajdonosa olyan személy is lehet, aki nem tulajdonosa vagy üzembentartója annak a gépjárműnek, amire az asszisztencia-biztosítást kötik.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
6. Műszaki meghibásodás esetén mennyi idő alatt érnek a helyszínre?
Az AutoSOS Assistance biztosítás célja az azonnali rendelkezésre állás, amennyiben ügyfeleinknek segítségre van szüksége, ezért Segélyvonalunk napi 24 órában elérhető, munkaszüneti napokon is, annak érdekében, hogy bármilyen körülmények között kiszolgáljuk ügyfeleinket. A segélyhívás fogadása után, kollégáink azonnal megszervezik az igényelt szolgáltatást, az autómentő pedig belföldön egy órán belül a helyszínre siet, bárhol is legyen szüksége professzionális segítségnyújtásra.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
7. Az AutoSOS Assistance biztosítás csomag megkötésével milyen asszisztencia szolgáltatásokat lehet igénybe venni?
AutoSOS Assistance biztosítás csomagjaink megkötésével gondtalan utazást biztosítunk ügyfeleinknek, akár műszaki meghibásodás, baleset vagy önhiba okozta problémáról legyen szó – pl. rossz üzemanyag tankolása – következtében vált menetképtelenné autójuk.
Amennyiben a gépkocsit autómentő segítségével szervizbe kell szállítani, a javítás idejére – de legfeljebb 3 napra – az alábbi kiegészítő szolgáltatások közül választhatnak ügyfeleink egyet, így garantáljuk kényelmüket a szervizelés idejére: szállás biztosítása (maximum 2 éjszakára), cseregépjármű (legfeljebb 3 napra), vagy továbbutazás szervezése a költségek átvállalásával az Általános Szerződési Feltételeink szerint.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
8. Hogyan küldik el számomra a kötvényt az asszisztencia biztosításról?
Az online kötést követően Ön azonnal kapni fog egy automatikus visszaigazoló emailt, valamint maximum 48 órán belül küldjük Biztosítási kötvényét is.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
9. Legfeljebb hány éves autóra köthető az AutoSOS Assistance biztosítás?
AutoSOS Assistance biztosítás minden csomagja esetében eltöröltük az évjáratra vonatkozó maximális korlátozást.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
10. Az európai asszisztencia csomagok csak az Európai Unió területén érvényesek?
A biztosítás a Magyarországon és az alábbiakban felsorolt országokban bekövetkezett biztosítási eseményekre vonatkozik: Albánia, Andorra, Ausztria, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Cseh Köztársaság, Egyesült Királyság, Észtország, Dánia, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, ÉszakMacedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Törökország (európai rész), Vatikánváros.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
11. Meddig érvényes az AutoSOS Assistance biztosítás szolgáltatás?
ÉVES asszisztencia szolgáltatásunk a kötvényen szereplő „érvényesség kezdete” dátumtól számítva 365 napig érvényes valamennyi asszisztenciacsomagunk esetében. A biztosítás a 365 nap leteltével 30 napon belül meghosszabbítható, ezen időszakon belül Ön továbbra is jogosult díjmentes szolgáltatásra.
A hosszabbításhoz szükséges dokumentumokat e-mailben vagy postai úton küldjük meg Önnek az érvényesség fordulónapja előtt legkésőbb két héttel.
HAVI asszisztencia szolgáltatásunk a kötvényen szereplő „érvényesség lejárata” dátumig, határozott időre szól. Honlapunk belépőfelületén könnyedén, néhány gombnyomással megkötheti a következő hónapra is!
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
12. A honlapon szereplő árak egyszeri költséget jelentenek?
Igen, a szolgáltatási díjak egyszeri megfizetésével 365 vagy 30 napig gondtalan utazást biztosítunk Önnek és utastársainak.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
13. Mi a teendőm, ha segítségre van szükségem, és érvényes asszisztencia-biztosítással rendelkezem?
Kérjük, hívja bizalommal Segélyvonalunkat, munkatársaink azonnal a segítségére sietnek, és megszervezik az igényelt szolgáltatást.
Önnek a kötvényen vagy az asszisztenciakártyán megadott telefonszám hívásán kívül semmit nem kell tennie. Tapasztalt kollégáink leveszik az Ön válláról a szolgáltatások megszervezésének terhét, és szükség esetén még a tolmácsolásban is segítenek 10 nyelven – pl. angol, német, francia, olasz, szerb-horvát, román.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
14. Lehetséges cég nevére megkötni az asszisztencia szolgáltatást?
Igen, lehetséges. Kérjük, az űrlap megfelelő pontjai kitöltésénél ezt jelezze számunkra.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
15. Műszaki meghibásodás esetén mennyi idő alatt érnek a helyszínre?
Az AutoSOS Assistance biztosítás célja az azonnali rendelkezésre állás, amennyiben ügyfeleinknek segítségre van szüksége, ezért Segélyvonalunk napi 24 órában elérhető, munkaszüneti napokon is, annak érdekében, hogy bármilyen körülmények között kiszolgáljuk ügyfeleinket. A segélyhívás fogadása után kollégáink azonnal megszervezik az igényelt szolgáltatást, az autómentő pedig belföldön egy órán belül a helyszínre siet, bárhol is legyen szüksége professzionális segítségnyújtásra.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
16. Az AutoSOS Assistance biztosítást személyre vagy gépjárműre köthetem meg?
Assistance szolgáltatásunkat gépjárműre regisztráljuk, ezért bárki is vezesse a fedezetben lévő járművet, bizalommal hívhatja Segélyvonalunkat az 1 4567-es rövidszámon, illetve külföldről a +36 1 458 44 80-as telefonszámon.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
17. Ha igénybe veszem az asszisztencia szolgáltatást, kit terhelnek az autómentés költségei?
Az AutoSOS Assistance biztosítás csomagok díjának megfizetésével egész évben, korlátlanul számíthat segítségünkre. A gondtalan továbbutazás garantálása érdekében pedig az autómentés költségei sem Önt terhelik, cégünk az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak szerint átvállalja és megtéríti ezeket a kiadásokat.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
18. A külföldi kiterjesztésű asszisztenciacsomagok szolgáltatásai a Balkán területén is igénybe vehetők?
Asszisztencia csomagunk Magyarország és Európa teljes területén fedezetet nyújt műszaki meghibásodás, baleset, és önhiba esetén. Szolgáltatásunk területi hatálya az alábbi országokra terjed ki:
Andorra, Ausztria, Észtország, Lettország, Litvánia, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Cseh Köztársaság, Egyesült Királyság, Dánia, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Törökország (európai rész), Vatikánváros.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
19. Milyen telefonszámon érhető el az AutoSOS Assistance biztosítás Segélyvonala külföldről?
Segélyvonalunk külföldi eléréséhez kérjük, hívja bizalommal a +36 1 458 44 80-as telefonszámot.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
20. Legfeljebb mekkora megengedett össztömegű gépkocsira köthető asszisztencia-biztosítás?
AutoSOS Assistance biztosítás szolgáltatásunk legfeljebb 3,5 t össztömegű gépkocsikra köthető meg.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
21. Átruházható-e az AutoSOS Assistance biztosítás más gépjárműre?
Nem, mivel az azonosítás rendszám alapján történik, így az AutoSOS Assistance biztosítás nem ruházható át más gépjárműre.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
22. Mely országokra terjed ki a külföldi asszisztencia szolgáltatás hatálya?
Asszisztencia csomagunk Magyarország és Európa teljes területén fedezetet nyújt műszaki meghibásodás, baleset és önhiba esetén. Szolgáltatásunk területi hatálya az alábbi országokra terjed ki:
Andorra, Ausztria, Balti Államok, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Cseh Köztársaság, Egyesült Királyság, Dánia, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Törökország (európai rész), Vatikánváros.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
23. Külföldi rendszámú autóra is megköthető az asszisztencia szolgáltatás?
Valamennyi asszisztencia csomagunk megköthető külföldi rendszámú autóra is, ha az szlovák, osztrák vagy német forgalomba helyezésű. Amennyiben egyéb külföldi rendszámú autóra szeretné megkötni asszisztencia-biztosításunkat, kérjük hívja információs vonalunkat az 1 4567-es rövidhívószámon.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
24. A fedezetben lévő autóhoz kapcsolt utánfutóra is érvényes a gépjárműre kötött asszisztencia-biztosítás?
A gépjárműre megkötött autós asszisztencia szolgáltatás az autóhoz kapcsolt utánfutóra is teljes körű szolgáltatást nyújt, amennyiben az Szerződéses feltételek szreinti gépjárművel mozgatható (lakókocsi, max. 750 kg össztömegű pótkocsi)
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
25. Mit kell tennem, ha eladtam a gépjárművem?
Kérjük, az autosos@europ-assistance.hu-n jelezze, ha gépjárműeladás, illetve érdekmúlás miatt le kívánja mondani szerződését. Kollégáink további ügyintézés céljából fel fogják venni Önnel a kapcsolatot.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu